berhabuk sudah :D

fuiiiyooooo......dah lame tak aku mengupdate blog broooo....OH NO MY.....sian blog aku....heeee...anyway....niey nak ceghita la kan..bukan sebab ape aku dah lame tak update blog.....but...aku dah mendaftar di kolej matrikulasi selangor , ambilan kedua....so , tu yang dah lame tak update,...rindu bebenor la teman ye kat blog teman niey..ateh...biase lewww.....name pon matrix....memang tak menang tangan la nak menyiapkan homework yang sedia ade ye kan....


first , nak cakap...roomate aku, the best lah ye..every sunday night , kitorang wat kenduri kendara dalam bilik ramai-ramai....*sampai bilik lain cakap, kitorang wat party* OH NO MY........mane ade....gaye macam party tu sebab mulut kitorang niey bising bebenor....mane tak nye..masing2 gelak mengalahkan sepuluh orang gelak.....
padahal 8 orang je......ehhhh...jangan salah faham yang bilik aku ade 8 orang pulok ye.....1 bilik 4 orang...so , kitorang bergabung dengan bilik sebelah....ape orang cakap... KAMCING sudaaa.....heeeee.....best broooo....HAHAHA..paling best...kitorang baru je pindah bilik ground floor.....OH NO MY.......feeling giler aahhhh....HAHAHAHA....rehat 1 jam pon , sempat balik bilik tido jap....ane tak nye...blok bilik aku dekat bebenor dgn dewan kuliah....bak kate BEJAHAHA *bersin pun boleyy dengar*...hehehe.....


okay la....sory becoz tak dapat nak upload latest picture...sebab nye....aku salah amek usb fon.......gatal bebenor tangan nih...bukan nak check dulu.......tak pe lah..later aku upload la k...tengok la nanti..ape yang berubah kat diri aku nih...hehe....jangan terkejot aaaaaa....HAHAHA.....

maaf la ea sebab dah jarang bebenor update blog...  -,-


p/s    aku rindu sesangat dengan ayu , miza , eyqa , mimie , mira , alip ...... bestbestbestbest friend......  doakan aku dapat 4 flat ....,




♥♥♥jazakillahu khairan kathira♥♥♥

0 comments:

Post a Comment