FLASHBACK


assalammualaikum,

Sepi je kan..kau senyap je kan..
and aku pun senyap..aku tatau sampai bila kau nak jadi mcm ni..
tatau sampai bila kau nak asingkan diri...

Yes, semua memang salah aku...tapi jgn beranggapan semua org tahu tentang tu...almost 1 month kau diam kan diri...aku faham, kau sendiri cuba nk lepaskan semua tapi payah.
Even kita cuma kenal 4, 5 bulan je, tp banyak benda yg kau ajar pada aku. Banyak benda yg aku belajar...step by step, niat aku tu nampak hasilnya...terima kasih kawan.

Seriously, aku rasa menyesal ade perasaan ni..sbb kan ni aku hilang kawankawan...termasuk lah kau..
aku tatau kenapa ni semua mesti ada...tapi aku yakin, 
ade something yg Allah nak tunjukkan kat aku.

kau kawan,
diri kita banyak persamaan, dan semua tu aku perhatikan dari dulu..
tatau la mungkin kau tak perasan, dan sepatutnya aku anggap kau sebagai kawan baik..
tapi perasaan tu da lain..

benda da jadi, 
aku taley nak patah balik masa tu untuk perbaiki semuanya..
aku da tade medium nak berhubung dgn kau,
sbb kau sendiri yg da tanak berhubung...

aku redha...
aku mungkin tak paham kau, aku mungkin tatau keadaan kau.
aku harap kau baikbaik je kat sana...

HATI
sangat sensitif kan...
something yang kita tak bole nak jangka, paksa...
aku tertanyatanya, 
apa yang kau luahkan, buktikan dulu tu jujur atau lakonan sematamata.
sampai sekarang aku berharap sangat kebenaran tu ada,
kebenaran tu datang bila sampai masanya...
sbb aku nak sangat tau apa sebenarnya yang berlaku.
aku tak bole nak paksa buang benda ni, sbb aku dah sangat sangat sangat *#%^$*$*
hati ni, dah takut nak isi dgn org lain..sbb takut nak berdepan kebenaran
mengharap, yes, mengharap

PERUBAHAN
kau pernah pesan,
berubah ni takkan jadi kalau kita sendiri tak usaha nak berubah.

yes, aku selalu ingat pesan tu,
alhamdulillah, step by step aku cuba tinggalkan benda2 merepek..
baru aku tahu kenapa banyak sangat pantang larang yang kau bg kt aku dulu tu..
tu takboley, ni takboley...
banyak sebab and now aku sedar..

MAAF
perkataan yg tak pernah lekang dari bibir aku.
maafkan aku kalau semua ni memang salah aku....
aku maafkan dia kalau ni salah dia...
aku maafkan kau kalau ni salah kau.

TERIMA KASIH
sebab kau ajar aku banyak perkara..
memula aku tak sedar...
bila aku flashback balik...
yes, banyak benda yang kau ajar aku....
mungkin ada silapnya kita dua...
tapi tu jugak satu pengajaran bagi aku utk lebih berhatihati..


since dari benda ni jadi. aku jadi takut nak rapat ngan sesapa especially lelaki...yeahhh...member yang bebetol kenal aku, akan faham perangai aku yang dah sejak azali mcm lelakiiii...maksud aku bukan lah tak berkawan langsung, kawan.....tapi tak rapat mcm bestfriend or whatsoever la...dulu kita rapatkan ??? lepas tu ape jadi ? haaaaa...ni la padahnya...ni lahhh dia...rasakan akibatnya leya.

kalau kau baca semua ni,


cerita kita dah habis,
kau putuskan utk hentikan semua ni, perasaan ni.
aku sangat sangat sangat redha.
sbb aku terrrrrlaluuu percayakan kau.
kesudahan nya, aku sendiri yang tanggung rasa bodo aku tu.

aku cuma harap kau dapat rendahkan ego kau utk kembali kat kawankawan
yg rindukan kau..
tolong jangan hukum dorang atas silap aku.
aku mohon sgt jgn putuskan silaturrahim tu.

aku tahu kau masih berhubung dgn dia, aku tahu kau rindukan persahabatan tu. 
aku terima je semuanya..
aku telan, selagi aku boleh telan.
aku bertahan kerana kawan.
silaturrahim yang tak bole dan takkan aku putuskan.

setiap orang ade buat salah,
setiap orang dapat hukumannya
aku dah redha.....
aku dah bole terima ketentuan ni...
kita takkan mcm dulu lagi....
betul kata kau,
sampai satu masa, aku mesti bole lupakan semua ini.
aku bole terima semua ni..
aku cuma harap, kau bole fikir balik, letakkan diri kau kt tempat aku, and bayangkan apa tindakan kau kalau kau jadi aku. salah ke ape aku buat.

again
maafkan aku
aku doakan yg terbaik utk hidup kau
aku rindukan kau..rindukan kawan yang pernah happykan aku dulu.
.http://matcuoi.com




kawan, hati ni tegar nak selalu ingat kau. sebab kau pernah jadi kawan aku. dan aku bukan seorang yg senang buang, lupakan kawan.
aku rindukan kau. tu je mampu aku ungkap.
http://matcuoi.com


♥♥♥jazakillahu khairan kathira♥♥♥

0 comments:

Post a Comment