i hope tomorrow is better than yesterday -,-

lalala....hohohoho....assalammualaikum......hello....koniciwa.....dan lain-lain...hehehehehe.......lame bebenor lah ye tak mengahupdate blog nieh....adoiii...berhabuk sudahhhh...tape tape...saye kembali untuk bercerita...hehe.......siyes skema doeeee leya........whatever !
okay lah..percaya atau tak...aku dah nak kene menghadap final exam for semester satuuuuuuuuu.........satu apeeee.......???? satuuuuuuuu malaysiaaaa !!! ...hahahaha.....udah udah..merepek sudahhhh nihhhh...i got 4 subject which are  bussiness...account, mathematics and.......economy.....wey...campur punye campur punye campur...semua ade 39 chapter lah brooo....perghhhh...memey botakk aa pale aku en en en nak menelaah semua itu...eh, eh, eh, aku tak sedar lak yang sekarang tengah musim peperiksaan an an an....
semalam aku baru jew menghadap muet , speaking test......woi!!! woi leya !!! muet tu ape ??!!!....okay okay okay lah..lupe lak ade yang tak taw muet tu ape kan kan kan....muet tu stands for MALAYSIAN UNIVERSITY ENGLISH TEST.......kalau yang masih sekolah tu..korang amek english bese bese je...tapi for muet nih , ade speaking, listening, reading and writing....dak form 6 pun amek jugekk.....kalau dapat band 4 or 5 pun..okay lah tuu...
rase tak sabar nak cuti sem....aku habis semester 1 on 3november.......lepas tu.....enjoy habis habisan ah kannnn......memang tak lekat lah aku kat umah..bejalan je keje nye.......sorry ea mama....hehehehe......da lame weyy tak keluar...leya leya leya...jangan jadik batak boleyyy...hahaha....lek aa....bagi aku feel sikit nak enjoy boleyyy.....*padahal cuti 2weeks je pun...memey aa kejap je...tapi feel enjoy tu...rase dihargai taw taw taw...  :).....mana tak nye..bile balik rumah weekends je...kalau keluar mesti mama aku menjerit dan berkata begini ' nak g mane ?tak reti dok umah ? cuba belajar...asyik berjalan aje...lain kali jangan balik !'   hahahaha..nampak tak nampak tak...amaran keras dari bonda yang disayangi..hehehe.....siap soh jangan balik tu.....hehehe...well...dalam family, aku yang paling nakal...susa sikit nak dengar cakap....hehehe...tapi aku TAK MANJA ! haaa...walaupun ramai yang berkata-kata kepada ku bahawasanya anak bongsu nih manja..tapi hakikatnya aku seorang yang ganas lagi nakal......hahaha...wey leya...skema taw tak....please lah please lah......hentikan ...hahaha..lek luuuu......tengah feel nih...hehehe.....
hahhahaha...percaya atau tak...sekarang aku dalam kelas .....haaa.....gangster tak gangster lah kan....sampai letcurer aku pun join sekaki bace bolg member member aku...hehehe.....k lah...cau dulu eh.....lepas nih ade kelas lagi....kalau rindu aku, chat aku kat fb kau nak nak nak ? hehehe...bajet bajet jew promot fb sinri..bukan nye best pun....hehehee...tape....aku ajak je..lek aa....mara pulekk...hahaha....k k k k..........

p/s   21 nov 2011 , aku akan menghadapi final exam...pray for me......aku harapkan empat mendatar ...amin~


♥♥♥jazakillahu khairan kathira♥♥♥

0 comments:

Post a Comment