something super ^ ^

Assalammualaikum kawan-kawan *suara anoyying..
haaaa..nih cik leya beloon nak ceghita same kamu ye ye ye..
hari niey aku dah plan akan hang out for beli handphone
for first time aku beli fon dengan wit aku ..
tade tambah duit sape sape ea... ^^
pada asalnye aku minatkan Blackberry..
tapi si sepet tak minat pulokkk , kene lah aku beli fon yang dye minat
so...decision nye , aku dan si sepet pilih jenama HTC


HTC EXPLORER and HTC WILDFIRE S

yang explorer tu dye punye, yang wildfire s tu aku punye... 
haaaa....explorer tu best..latest version nye function....
baru je keluar yang explorer tu..
korang tak minat fon tu ? ade aku kesah ???? hee *gurau gurau gurau ^^
*bisik sikit...tadi mase nak beli fon..kami sampai bermasam muke..
heeee...sebabnye banyak sangat tempat kitorang survey tadi,
tawar menawar sampai aku tengok muke penjual tu dah tawar jeeee..
sampai mood aku tengok penjual tu pun tawar...*okay fine, tetibe tawar tawar lak nih.
tu jelah kitorang wat tadi....pusing satu low yat sampai jumpe harge yang sesuai dengan bajet..
akhirnya jumpe jugakkkk......

nih plan aku untuk 5bulan akan datang..
aku nak beli gadjet gadjet nih....
 dan ini
dan ini

haaaaa...namapk takk...nampak takk...
betapa tamak nye aku...
tape lahhh...angan angan tu boleyyy..sebab tu akan jadi satu dorongan kan kan kan..
*ahakkkkkkkk....kelasss kaw leya....
nak mahal je kaw en...
*haaaaccumm!!!!,,terbersin pulakkkkk...
dari dulu smpai sekarang.. yang nih lahhh aku minat kan..
yelakan..saye bukan nak orang berada yang boley dapat bende cenggini sekelip mata
klau tidak dengan hasil titk peluh sendiri ^ ^


p/s : aku akan hadapi ujian pertengahan semester tak lama lagi..harap harap aku dapat tumpukan perhatian :)
       aku mahukan empat mendatar..doakan ye :)  ^ ^



♥♥♥jazakillahu khairan kathira♥♥♥

0 comments:

Post a Comment