Holiday, Makanan

Assalammualaikum...Hello...Koniciwa...ape lagi eh..pape je la..
hye hye hye....im here again~...nak bercerita lagiii..
kali niey aku dapat cuti 3hari...sebab new year kan...
so, entry kali niey aku nak bercerita about my room at matriks..

okayyy..this is my place....
yeahhh....dua-dua katil tu aku punye....
ha....aku tade partner...sebab roomate aku yang tido ngan aku dulu..
dah pindah ke mesir....dye sambung blaja kat sane...
so, im loner....
ehemm...tempat yang banyak barang tu..comfirm, tempat aku....hehehe..*bersepah
tempat yang clear je tu....tu tempat roomate aku dulu...
ehem lagi....aku rindu kat roomate aku tuh...haiisshhh,,*sedih!!!
*pissssttttt..bisik sikit..aku snap picture nih before aku balik ke rumah..
memang kemas lah kan rupenye...tapi b4 nih pun kemas jugakk > <
yeahh...berangan dalam bilik tu penting..hahaha
opss,....fon baru....hahha.. *tak perlu mention lah leya oiiii...
k fineeeee,,,,!!!!


okay...next story...mase aku cuti nih, aku balik kampung...
sebab family aku dah plan nak balik kampung kat Teluk Intan...
seriously aku da lame tak jumpe atok...rindu woohhhhh,,,
*okayy,,jejak kasih disitu....heeeee....
okay,,,,sabtu tu, kitorang g la pasar malam kat pekan Teluk Intan tu...
after jejalan kat situ...mase on the way balik ke rumah atok,
aku nampak lah 1 group remaja berbasikal...
seriously...teruja..sebab basikal yang dorang pakai tu...memang old school giler,,
zaman dolu-dolu punye basikal...
see this


ops..sorry...tak clear sangat...
see that,,menarik basikal dorang,,,siap yang macam beca taw....
korang hadoooo ?????
aku tak dooooooo...
tak silap aku..name group nih.. Kelab Basikal Tua Teluk Intan...
haaaa...caye tak caye la kan...

heeee...then..the next day...before balik k.l...kitorang singgah 
ke restoran Abdullah Mastan Ghani
mee rebus famous kat Teluk Intan....haaa....
bertaon aku balik situ,...baru hari niey pegi ke situ.....
seriously...terbaekkkk derrr........
see this...
haaaa...tamak tak tamak la kan...wa balon dua pinggan....
aku sorang je dua pinggan....memang takkk ahhh,,
tak caye sudeyyyy..... > <


can u  imagine..akak aku makan tak pandang kiri kanan....haiisshhhh

so...jejalan kat Teluk Intan niey, memang best....
aku dapat la jugak beli kemeja and shawl ...
not bad harge dye....tak mahal...
so, sape sape yang nak jejalan kat pekan Teluk Intan...sila la kan...
tak rugi,,... ^ ^
balik kampung kali niey memang tak rugi..best...
sebab lepas niey aku tak balik dah...sebab da nak exam an...


p/s: teringin nak shopping kat pekan Teluk Intan tu...mybe next time...eh....situ pun ade The store macam       Banting....hahahahah ^ ^
 




♥♥♥jazakillahu khairan kathira♥♥♥

0 comments:

Post a Comment