CAMERON HIGHLANDS ^^

Assalammualaikum..
yeahhhh..new post..new post...bak kata postman
POSTO !! POSTO !! POSTO!!! 
hehehehe...zaman bilerrr da main posto posto nihhh...
okenggggg okenggg....enough! enough leya!

yes...kembali semangat untuk berBLOGGING...*malas sebenarnye...tape tape...lets story moryyyy...sekarang aku tengah cuti sem. One week je, then ade exam..okayy okayy okayyy..dont want talk about exam????...so, story about CAMERON HIGHLANDS...two days ago...aku and family bercuti kat sane..tu je..kbai...hahaha...tak tak tak..ade ceritanya lagi...sooooooooo bored mase first day, sebabnya kami sewa apartment and ade decoder astro..dengan rase bangga dan tanpa curiga dihati abg ipar aku masokkan lah kad astro tu...last last tak dapat satellite signal...after call customer service barulah tahu ape puncanya....nak tahu ???? sebabnya, kad yg abg ipar aku masokkan tu kad astro beyond..sedangkan decoder yang ade tu decoder biasa..memang takkkk lah nak dapat signalnye kan kan kan.....

so, kami move to hotel yang lebih selesa...and ade tv semuanya..puas hati..kalau tidak, bisingggg saje semua orang sebabkan bosan, yelakan first day confirm2 lah nak rest kat apartment je..skali hamekkkk kaw...satu hari tu tido saje..then malam melantak maggi...haha..ingatkan jumpa maggi kat hostel jew...time bercuti ponggggg jumpe jugak  maggi tu..haihhh....so, second day berjalan lahhh kan....pergi pasar brinchang and tanah rata..best ! macam2 benda mengarut aku beli..haha...macam budak2...mane tak nye..mase kecik dulu dapat tengok jeeee tak dapat beli...da beso nihhhhh...belilahhhh ^^ ....then kami beli very very very very fresh vegetables...hamekkk...niat hati aku ngan akak aku nak buat salad kat hotel..macam2 sayur kitorang beli...hasilnya ??????? da sampai umah kat serdang baru buat...hamekkk kaw.....pemalas punya pasal...haha....tapi, sedappppp ^^  *bukan aku yang buat un ...ecehcehceh...

jejalan mane2 confirmlah ade souvenir for my friends...not so big..not so expensive but..memadai lahh ^^ so, for him ??? who ?? ooohhhhh..sepet ?? heee...semestinya ada...dia kirim teh..green tea and strawberry tea...so, beli kat CAMERON VALLEY BHARAT TEA....if im not mistaken lah kan..kebanyakkan orang pergi sane beli teh sebab teh jenama tu memang sedapppp ^^ *memang sedapppp...sambil pilih teh, aku nampak yang jenis jual sekali dengan cawannya..my mom said better amek yang tu sebab cawan tu boley jadikan macam souvenir jugakkk, amek jelahhh.......then aku belikan bantal for him...berbentuk strawberry ^^ haaaaa...nampak takkk...macam budak2 kan..tape...sekali sekala okayy kot..haha....so, then pergi ke strawberry plantation pulakkkk...beli strawberry nya makan kat situ jugakkk..sambil tu kat situ jual ice cream with strawberry..seriously, besar , sedap..puas hati and tak mahal ponggg tapi mase makannye tuhhh..amek mase yang lame, mane taknya dengan cuaca sejuk, makan pulak makanan sejuk..memang...memang..memang terbaekkk ahh...

lepas berjalan ke sane ke sini ke sono ke situ....then we all bershopping baju pulokkk...belikan for my brother and sister yang tak ikot,...and baju for anak buah aku yang baru lahir tuuu...dye ponggg  nak jugakkk bajuuu cameron ^^ belilahhh ^^  kecikkk comeyyy je baju nye...yeahhhh....tu je kot ..ade lagi takk ??? ermmm...jap aku ingat balik...ermmmm...ermm.....ha !!!! aku jumpe KAER !!! haha...*eceh leya, tu pong nak bagi tahu...hehhehe...seriouslyyyy...hensemmmmm sangattt... ^^ arghhhh...cair sekejap...heeee...ingat sepet leya...ingat sepet....haha...tape kot..hahaha...yeeaaahhhh...tu je kot ..eh , ade lagi ??? jap...ingat lagi...emmm......tade kot...haha...thats all ... ^^ 






















first thing yang mengarut aku beli..tapi comel lahh..kan ?? ^^























ice cream strawberry ^^ banyak kali aku tangok picture nih..terliur gilerrr...siyesss....

tea plantation...CAMERON VALLEY BHARAT TEA ^^ hot..seriously..tak sejuk..=="



 see...cantek kan cactus tu..seriously nak sangat beli sebab cantik...tapi mama cakap.."tak payah,bazir je"
=="

yess..bantal strawberry...beli dua..for me and sepet ^^ 























^^ pelik kan muke aku?? layan jelahhh ^^


even tak dapat ke overseas..malaysia pong not bad pewww ^^ sejuk jugak kan..

one more thing..dia belikan nih..heee..stokin pongg nak jugakk tuu..yg penting..another ONE handphone ^^
with new cover...spongebob !! ^^


p/s: exam makin dekat..tapi aku tak study ponggg..arghhh...kenapalah malas sangat aku nihhh....=='

♥♥♥jazakillahu khairan kathira♥♥♥

0 comments:

Post a Comment