DARAH..DARAH..DARAH..!!!!

ASSALAMMUALAIKUM.....wuuuuwuuuuwuuu.....
nampak takkk..nampak takkk..seram kan tajuk tuuu..seram takkk ..seram takk...
hahaha...eh..come on la..layan sikit feeling aku..
yeahhh..cenggitu lah..layan feeling aku,,cani lahh member kan kan kan...
*errr...perasan,,leya perasan...

okayyy,,,okayy,,back to the topic....DARAH....haaaa...sebenarnye aku join derma darah hari tu,,tade pape seram pong...tapi yang seram, jarum dye tu kan kan kan...haaa..nampakkk takk...jarum tanak sebesar straw vitagen pulok kan kan kan....tapi not bad lah...best jugak sebenarnye derma darah niey...okayy..selama aku hidup 18tahun kat dunia niey, baru lah aku tahu yang darah aku darah O....haaaa...nampak takk..aku seorang yang pemurah kat situ...semua orang ley dapat darah aku,...hahaha....*perasan, leya perasan lagiiii....okay fineee..aku tak ley nak perasan.....

ade yang cakap, bile derma darah , badan boleyy kurus lahh...badan boleyy gemok lah..haishhh..aku pong tak tahu mane 1 yang betoiii....tak tahu lah kesahihannnye kan.....first time derma darah tu comfirm lah seramkan...isi borang confident je...then kene timbang berat badan..ade kew patot pegawai kesihatan tu cakap aku niey nampak macam 40kg je....je??? je??? memang tak lahhh kan...sekali  timbang...WOW !!!!  UNBELIEVABLE....!!! from 47kg ke....ke......ke....ke..... 52 kg??????? WOW lagi....WOW lagi lagi......*terkejot  dek non.......haaaaacuum,,!!!!...beratnye aku..beratnye..berat sangat tu.....tak percaya..tak percaya..tapi tape lah, tu lah hakikatnye sekarang yang aku kene tanggung...huhu...*okay, ayat macam teruk sangat keadaan tu kan...k fineeeee...derma darah tu tak lah lame sangat, kejap je sebenarnye,,tengok darah tu keluar dari badan masok ke beg tu...haiisshhh...seram pulok, tapi nasib baiklah aku nih tak mabok darah...hehehe.... teringin nak derma darah lagi... ^_^  tamakkkk leya tamakkkk....


my friends..me.....blood..oh noooo.....  ^^
 hasilnye..banyakkan..heeeee

saye sihat..tembam..haiyooo...tataw nape nampak sangat tembam tu...


next story pasal exam pulak...
wowowowowowo....30, 31 dan 2hb ..tarikh keramat bulan 1 dan 2...exam mid term matriculation...arghhh...aku pelik betollah. kenapalah kementerian tak buat exam tu sebelum cuti ??? haiyooo...macam mane lah nak study time cuti tu...confident yakin lah tak belajar kan kat rumah....confirm lah aku hang out, tengok tv, berinternet,,haiyoo...dugaan..dugaan.....kalau lah boleh duduk kat matriks mase cuti tu, memang aku tak balik lah..memang tanak balik time tu..uhuhuhuuh...haiyakkkkkkk...


p/s: 4flat mid term..4flat mid term...4flat mid term...aku terdesak nakkan 4flat...arghhhh...doakan ye . ^_^

♥♥♥jazakillahu khairan kathira♥♥♥

0 comments:

Post a Comment