dua kosong satu tiga


Assalammualaikum

goodbye 2012....
2012..2012..2012...
yes ! satu tahun yang sgt sgt sgt sgt toughhhhhhhhh...
terlalu banyak benda yang jadi...
jatuh bangun aku dalam tahun niey sangat lahhhh mencabar..
tapi, alhamdulillah semuanya dah berlalu...
redha dan menyerah dengan apa yang dah berlaku....

Kolej Matrikulasi Selangor (SeMaC)


I'm graduated from SeMaC..yes, SeMaC...satu kolej yang menyingkap seribu satu memori dalam hidup aku...manakan tidakkkk, masa ni lah first time aku duduk asrama and tak pernah berjauh dengan family..*actually, tak jauh pun*...hihihihi...serioussssssslyyyyyyyyy, life masa kt matriks sgt lah OoooohhhhSeeemmm !! dengan classmate, lecturemate, roomate, and mate mate mate sekalian alam lah....and i really miss everything bout matrics...seriouslyyyyy, miss damn much !! sometimes, aku menages teringatkan matriks..teringatkan dakdak kelas, dakdak kuliah, and especially roomate masa tu....ya Allah, rindu sgt sebenarnyaaa....

wuuu wuuu wuuuu...classmate....

part of lecturemate...rindu~~~~~

roomateeee !!!  azie, iylia, wanie, hajar, syue, anis, wani, nisya, wawa, bella...omaiiii~~



Universiti Putra Malaysia Education & Training (UPMET)


lepas je habis matrics, aku buat part time dekat UPMET...masuk bidang keje sekejapp..malas nak keje kt kedaikedai..sebab masa habis SPM, aku dah keje kat The Mines tuuu..naik bosannn dahh..hihihih *mukabosan*... and try la keje kt office...wuuuuuuu~~ not bad....akakakak sporting...hikhikhik...rindu kak pyka !! kak lia !! kak elsa !!! tiga akak ni je la punn yg rapat ^_^ masa aku last day keje, bos belanjooo dominos, tutti frutti..ekekekekeke...nampakk takkkk..sayangnyaa dorang kt cheqqq...hihihi....

kak pyka dah nak kawen !!!!! hihihi...rinduuuu.....~~

akak akak gituuuuuu...rinduuuuuu~~~


 Pengkalan Balak !!!


haaaa !!!!!
another storyy yg tak ceritaaa punnnnn.....
lepas abis matrics, ade la kamikami si genggeng akaun, pegi holiday.....*kekonon holiday*...hihihi...tapi pengkalan balak jela pun yang mampuuu...kitorang pergi un konvoi...tapi fun gilaaaa ah...before join dorang g holiday nih, tak rapat un ngan dorang sebenarnya...lepas dah join, semua mcm belangkas...rapat habissss...^_^ sukasukasuka...especially rapat ngan intan and syiqeen...wuuuu~~~~ bole tak nak ajak g holiday ngan korang lagi...rinduuu~~ T_T sobs sobs sobs....

le girls with le boys

tatau ape motif aku letak gamba kereta tu.. (-_-)

kalau nak meng-upload semua gamba masa holiday nih, memang tak lah,,,gamba nya kemainnn banyakk...thanks for aina yg setia menjadi fotografer gituuuuu...this is first time lahhh holiday dgn kawankawan..mama nak bagi pegi pun mcm bagi tak bagi je...hihihi....now, masingmasing da ade haluan masingmasing...ade yang keje, blaja.....masingmasing dah besar...hopefully korang berjaya dlm hidup..T_T...in shaa Allah, panjang umur, bole gather lagi macam ni kan :')


Universiti Teknologi Mara (UiTM)


september 2012,
new life , new enviroment, new place, new housemate, new classmate, new friends.....
hai ! saya budak baru...
akan menetap disini selama 3tahun.....
alhamdulillah dapat further degree dlm bidang resource centre management...even bukan one of my choice course nih, tapi dah ini rezeki yang dapat, redha jela....in shaa Allah, Allah permudahkan perjalanan dalam menimba ilmu ni walaupun bukan bidang yg diminati...and alhamdulillah, hampir menamatkan semester pertama dan menduduki final..wish me luck ! ^_^

saya nor aliah abdullah yang baru ^_^ in shaa Allah..





7 years

for you,
tak pernah terlintas perkara ni jadi buat kali kedua..
im so sorry, atas ape yang da jadi....
thank you sbb jaga si budak degil ni selama 7tahun...
thank you sbb tak membenci si budak degil nih..
thank you sbb selalu support si budak degil nih...
thank you sbb masih menjadi kawan, sahabat....
i always pray the best for your life..
and i hope that you will meet someone better than me.
in shaa Allah..
kawen nanti jgn lupa jemput kiteeeeeee.....
ecehcehcehcehcehcehhhhh ^_^


3 month


terlalu banyak benda yang dah jadi....perkara tu aku lepaskan dengan hati yang sangat tak kuat,...sampai ke harini aku masih teringatkan perkara tu, tp aku tak pasti kau macam mana,,,,aku harap kau okay kt sana...terima kasih sebab....sebabkan kau, aku belajar untuk berubah dengan usaha sendiri...aku belajar banyak benda dalam diam...aku belajar untuk selalu jaga hati orang, walaupun...........hmmm....and aku belajar untuk give and take ape yang dah jadi....aku ingat katakata kau ''nak berubah, jangan harapkan orang lain'', aku selalu ingat ayat kau.....sampai bila aku nak ingat perkara ni pun, aku tatau,,....and aku tatau knp aku susa nak lepaskan semua ni.....but, it's okay..aku teruskan hidup , mcm mana yang kau nak.....setiap ape yang jadi, Allah dah tentukan...and aku yakin, ade sesuatu yang Allah nak aku belajar dari sini....kau kawan, aku tak pernah buang kau dari hidup aku, and aku tak mampu nak benci kau....sebab kau bermula sebagai.....................kawan.
good luck untuk final kau.




hey gemok,
welcome to my life...
be a better person...
kejar ijazah tu, jgn dok kejar skrillex tuu... :-p
thank you for being my "bestfriend" ecehcehcehceh.....
and tahniah sbb terpengaruh dengan aku untuk pakai htc One x...hahaha





rindu papa....rindu sgt.......duatahun dahhh......Al-fatihah...

kisah hidup kita lainlain....pengalaman, pengajaran, semuanya lainlain....
2012......berlalu....dengan kenangan yang tak dapat aku kembali kan pada masa  hadapan...
tahun ni banyak ajar aku untuk selalu kuat...kuat dan terus kuat....

hopefully,  kita semua dapat berubah to be a better person, in shaa Allah .............


WELCOME 2013.......







♥♥♥jazakillahu khairan kathira♥♥♥

1 comment:

  1. selamat tahun baru leya! Banyak nya memori indah hehe! Memori kan boleh dibuat peneman pada masa depan..

    Banyak nya lecturemate! nak kenal sorang blh? pleashhhhh

    ReplyDelete