makan malam pertama 2013



Assalammualaikum


HAI !!!!! 
eheeeeee....dont know why, lately ni jari ni rajin sangat nak mengupdate blog....
mentangmentang ade time free kan...laju jela update nya...tapi kalau bab nak study, hampehhh...
NO no NO no....tak lah hampeh sangat, ade jugak hadap buku, tapi hm....hmmm....hhehehehe...
baru nak caricari mood nak study...hihihihi

anyway, back to the topic...it's not about dinner dengan boyfie *actually, tade boyfie*...hikhikhikhik....tu sebenarnya, dinner dengan housemate. Alhamdulillah, malam ni itew murah rezeki.. ^_^ housemate belanja kfc, then siap beli cake lagittewwww...chocolate moist.. *lompatlompat*...then diorang belanja satay...*wootwoot*

can u imagine, tengahtengah lelepak kat ruma kan, then tetiba housemate datang kt u, then tanya macam ni 

 " yaya, cer kau g tengok lappy teresa, g la tengok dorang wat ape "


then, dengan rasa bersungguhsungguh nya, pergi laaa tengok lappy si teresa.......ingatkan dorang dok layan movie ape ke en....then bile dah tengok.................................................................................

me       :  "cehhhh!!!! gambar kfc ???????? motif ????????????????"
h/mate  :  "ala.....yaya.....jum g makan kfc jom, jom laaaaa...teresa nakkk sangat makan..."
me       :   "heyyy, ary tu baru makan kannn...nakkk lagiii???????????"
h/mate  :  "mengidam, mengidam...tu taun lepas punya cerita...hahahha...jom laaa yayaaaaaaaa"
me        :  "haaaaaa,, yelaaa...jom jom"
h/mate  :  "haaaaaaaaaaaa.....yeayyyyyyy....kuku!!! mandi cepattt!! "
me       :  "eh eh eh eh !!!!!!!! aku taleyyyy pegiiiiii..kene jumpa orang jakgi...huhuhuhu....korang g    
               ahh, tapi nanti tapaukan utk akuuu,,,hihihihihi..."
h/mate :  "haaaaaaa...okay ! "


dengan sepantas kilat, aku siap...sebab si gemok dengan si buncit dah dok  menunggu aku kt bawah nak g makan sesama...kang lambat, kene ceramah pulak ngan dorang...datangdatang je, masingmasing dengan earphone memasing, dengan lagu memasing....sorang ngan skrillex, dubstep lah bagai, yang sorang lagi pun sama, aku je layan genre ala ala slow, jejiwang sikit....hahahha...nama pun perempuan...haha...

lepas makan terus ke meja koop nak jumpa angah ngan abg yo.....janji kul 2, kemain aku paksa angah suruh on time, tapi bile aku sampai, aku yang lambat.....puuuppppp, kene bahan ngan angah n abg yo...haha..pasrah ! salah sendiri...hahaha....bincangbincangbincang...adeke cerita benda lain, gelak sana sini, kang serius balik, kang gelak balik..memacammmm...tak duduk diam kalau dah borak ngan angah n abg yo...

then, dengan rasa penuh yakin nya, aku jalan balik uma, tetibe teringat somethinggg....jengjengjengjeng,............aku lupa bawak kunci rumah !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.....serious, ni lah perangai aku, kalau keluar, memang tak reti nak bawak balik kunci ruma tau tau tau...tension aku...dengan rasa malas nak g uma membermember, aku duduk jela kat gazebo bawah blok sambil tunggu dak uma pegi shopping kat pkns....perghhhhhhhhhhhhhhhhhhh....ade la 2jam lebih aku duduk kt bawah tuuu...sungguhhhhh petakkkkkk duduk sensorang....

the best part is, bila dorang balik jeeeee...first thing aku tengok MAKANANNNNNNN...hihihihihii....muka aku taley lari dari makan makan makan makan...hihihihi...lepas je maghrib, aku ready kan makanan semua, potong tu, potong ni, bella buat air bagai semua...then kumpul semuaaaaa...and asma mulakan dengan doa selamat sekali.....

Alhamdulillah, rezeki malam ni................dapat kumpul ramairamai...makan sesama....rindu...rindu suasana nih...^_^....in shaa Allah, panjang umur, ada jodoh lagi, bersama lagi semester depan ^_^.........


see...ni baru beberapa hari yang lepas makan kfc, tapi mintak lagi g makan....kemainnnnnn~~


tunggu dorang balik punya pasal, ni la hasilnya..tak pasal jeee melukis tak tentu pasal...


doa selamat...asmah lead ^_^ alhamdulillah... ^_^



weeeeeeeeeeeeee~~~~~~~~~~~~~


maznie and kina je tade.....weeeeeeeeeeee~~~

duadua kaki makan...bila bergabung..perghhhhhhhhhh~~~ ^_^


asmah, ej, kuku, bella and ME !!!!!!!!~~ with le cake..hihihi



seronok dapat gather ngan member macam ni........rindu roomate matriks......



 sometimes, we need space for ourself....




bermonolog sendirian.....baiii guys !!!!! ^_^










♥♥♥jazakillahu khairan kathira♥♥♥

0 comments:

Post a Comment